I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Sunday, August 20, 2017









It used to be this way. It will never be this way ever again.




Ultima poza reprezina un post de pe blog din iarna si arata ceea ce apreciam, ceea ce simteam ca era special. Ceea ce nu mai e special. Am realizat a cea mai speciala persoana, a devenit ca toti ceilalti. E un mare wake up call. De la " nu as putea niciodata sa nu fiu cu tine, adica nu ii inteleg pe aia, la noi tocmai asta e, ca si atunci cand ne certam, macar suntem impreuna ", la " sunt epuizat ", " NIMIC nu mai era bine ", " pauza ", " spatiu ", genul de cuvinte pe care le-am spus oamenilor carora nu le respectam sentimentele. Relatia asta s-a bazat pe niste chestii care eu credeam ca nu sunt posibile si mi s-a aratat ca sunt, mi s-a aratat ca exista " impreuna orice ar fi ", iar acum toata magia si tot ce era special, a ajuns la nivelul tuturor celorlalte. I don't want to live like this, so I will start looking for that special thing, that this time will hopefully be for real and not just words.

Tie cand ti s-a cerut pauza de la o relatie, mi-ai spus ca pentru tine a fost pa, iar asta spune exact ce crezi tu despre lucrul pe care acum, tu mi-l faci mie. Asa ca o sa urmez ceea ce ai facut tu candva, pentru ca parerea mea a ramas aceeasi si voi invata sa spun " pa ".

No comments:

Post a Comment